Internet marketing trendovi

0

Približavamo se kraju ove godine koja je donijela mnoštvo promjena i napretka u svim segmentima internet marketinga. Pozitivne promjene su se desile ne samo u kvaliteti i tehničkim rješenjima nego i preciznijem ciljanju korisnika. Izdvajamo 5 internet marketing trendova koji su obilježili ovu godinu.

internet-marketing-blog-img-v1

  1. Upotreba mobilnih uređaja preuzima primat

Optimatizacija za mobilne uređaje je bila značajna već u 2014. godini, ali 2015. je godina kada su mobilne strategije preuzele glavnu ulogu. Više nije dovoljno da stranice budu izgledom prilagođene uređaju, odnosno veličini ekrana, već moraju biti optimizirane za korištenje na mobilnim uređajima jer se kao takve smatraju relevantnima i korisnički prihvatljivijim od stranica koje nisu optimizirane. Web stranice moraju imati sadržaj koji je izrađen i prilagođen za prikaze na mobilnim uređajima, prilagođene formate oglasa, te je potrebno provoditi kampanje imajući u vidu ponašanje, konzumaciju i interakciju korisnika mobilnih uređaja.

  1. Oglasi na društvenim mrežama su neizbježni

Početkom godine, mogli smo vidjeti da Facebook izvještava o značajno povećanom prihodu od oglasa u odnosu na prethodno fiskalno razdoblje. Kako je Facebook ograničavao koje vrste objava (postova) mogu biti prikazane na zidu (u news feedovima), tako je i plaćeno oglašavanje raslo. Kompanije koje su ulagale u društvene medije, odnosno u oglase na društvenim mrežama, mogle su primijetiti pozitivne rezultate, a njihove kampanje su bile uspješnije u smislu posjećenosti i prometa.

  1. Porast programatskog (programmatic) oglašavanja

Programatsko oglašavanje podrazumijeva dvije osnovne postavke – automatizaciju i tzv. Big Data. Programatsko oglašavanje je automatizacija kupovine i prodaje display oglasa, videa i mobilnih oglasa licitiranjem u realnom vremenu, a najvažniji element programatskog oglašavanja su velike količine podataka odnosno Big Data. Podaci su podloga za donošenje svih važnih odluka, kada i gdje zakupiti oglas i kome ga prikazati. Big Data je zaista “Big” – na primjer samo Facebook u jednoj sekundi generiše otprilike 6 GB podataka.

Ova vrsta oglašavanja omogućava praćenje navika i trendova određenih korisničkih skupina kako bi im se plasirali što relevantniji oglasi. Na taj način se osigurava prikazivanje ciljanih oglasa u pravo vrijeme na pravom mjestu.

Bitne prednosti programatskog oglašavanja su:

  • Izuzetna mogućnost targetiranja (ciljanja korisnika) kroz sve komunikacijske kanale.
  • Mogućnost optimizacije u stvarnom vremenu.
  • Povećanje efikasnosti uzimajući u obzir ciljeve kampanje.
  • Prikupljanje podataka o potrošačima i poboljšanje rezultata kroz duži vremenski period.

Evropsko tržište programatskog oglašavanja je samo u prošloj godini poraslo za 70,5%. Cjelokupan izvještaj možete preuzeti ovdje.

  1. Još raširenija upotreba content marketinga (marketinga sadržaja)

Iako je marketing sadržaja dugoročna strategija i rezultati ne dolaze odmah, nego kroz određeni vremenski period, vlasnici kompanija u posljednje vrijeme sve više prepoznaju prednosti ove strategije internet marketinga i sve više odvajaju budžet s ostalih kanala upravo na ovaj. Sa content marketingom, vaš osnovni cilj je da pomognete i informišete kupce. Na taj način ljudima prikazujete svoje poslovanje. Način na koji radi content marketing nije direktna prodaja, nego daje kupcima ideju o tome zašto je ono što nudite njima korisno i potrebno. Vaš posao je da napravite informativan i interesantan sadržaj koji će dovesti posjetioce do vas, a s obzirom da su došli jer su zainteresovani za tu vrstu sadržaja, veća je vjerovatnoća da će kupiti to što nudite.

  1. Korištenje besplatnih i plaćenih online alata

U vrijeme u kome imamo aplikaciju ili online alat koji u virtuelnom svijetu može riješiti bilo koji problem imati uspješan marketing nikada ranije nije bilo lakše. Bez obzira da li vam trebaju podaci, analize, optimizacija, testiranje, upravljanje potrencijalnim i postojećim korisnicima, upravljanje društvenim mrežama, vođenje e-mail kampanja, povećanje konverzije, sve vam je na dohvat ruke.

Ne postoji skoro ništa što bi vam trebalo za marketing, a da za to već ne postoji neka vrste online usluga i alata. Naravno alati ne mogu osmisliti za vas strategiju, ali vam mogu pomoći da je adekvatno sprovedete.

Ako želite da novosti, savjete i interesantne sadržaje vezane za web dizajn, online marketing i sl. dobijate e-mailom prijavite se na naš newsletter.